Bestellingen & Levering
1. BESTELLINGEN
Zodra een bestelling is geplaatst, ontvangt de klant direct een e-mail om de details van de bestelling en de totale kosten verbonden aan de bestelling te bevestigen. Alle bestellingen worden verzonden binnen vijf werkdagen (tenzij anders vermeldt op de website of social media) na ontvangst van betaling door de klant. In geval van technische storing, die echter onder de categorie omstandigheden valt buiten de controle van SEPT Skin Tea®, wordt een bestelling zo snel mogelijk verzonden. SEPT Skin Tea® houdt de klant op de hoogte van de status van de bestelling. Wij streven ernaar onze webshop zo actueel mogelijk te houden. Wanneer een product niet meer op voorraad is zullen wij hier de klant over inlichten.
2. PRIJZEN EN BETALING
Alle prijzen op de website van SEPT Skin Tea® zijn aangegeven in Euro’s en zijn inclusief BTW. Klanten kunnen op verschillende manieren elektronisch betalen aan SEPT Skin Tea®. De verschillende betaalmethoden zijn I-Deal en Bancontact. Verzending van de bestelling vindt plaats zodra SEPT Skin Tea® betaling heeft ontvangen voor de bestelling. SEPT Skin Tea® voegt de verzendkosten toe aan de factuur van de bestelling. Meer informatie over de verzendkosten leest u hieronder. LET OP: Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele douane-, belasting- of importkosten.
3. LEVERING
De levertijd is indicatief en is daarom niet gegarandeerd. De bestelling wordt verwerkt en verzonden binnen drie werkdagen na ontvangst van de betaling. SEPT Skin Tea® kan niet aansprakelijk gesteld worden als de post niet op tijd de bestelling aan de klant kan leveren. De bestellingen worden via DPD geleverd.
Leveringskosten: Franco aan huis boven € 250,- ex BTW; anders € 6,95 aan vrachtkosten.